Forum dyskusyjne Forum dyskusyjne

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin forum Wyższej Szkoły Humanistycznej we Wrocławiu

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WSH Strona Główna -> Regulamin forum WSH
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
admin
Site Admin


Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 86

PostWysłany: Wto Gru 18, 2007 2:45 pm    Temat postu: Regulamin forum Wyższej Szkoły Humanistycznej we Wrocławiu Odpowiedz z cytatem

REGULAMIN FORUM WSH

1. Należy dbać o kulturę własnej wypowiedzi – słów wulgarnych, obscenicznych nie należy używać; Bez ostrzeżenia usuwane i blokowane będą wątki oraz posty rażąco naruszające netykietę. Starajmy się także, w miarę swoich możliwości dbać o ortografię i interpunkcję.

2. Dodając nowy temat należy zatytułować go tak, by inni forowicze mogli zorientować się czego dyskusja w nim dotyczy.

3. Tematy, które powtarzają się będą zamykane. Zawsze używaj wyszukiwarki -> http://forum.wsh.wroc.edu.pl/search.php

4. Odpowiedzi nie na temat, spam, posty wywołujące swoją treścią nieporozumienia wśród forowiczów będą niezwłocznie usuwane/moderowane - sprowadzanie dyskusji do niepotrzebnej kłótni, wszelkie prowokacje, zaczepki będą skutkować ostrzeżeniami i/lub zablokowaniem konta danego użytkownika.
Jeśli jakikolwiek post uznasz za obraźliwy masz możliwość zasygnalizowania tego moderatorowi poprzez nacisnięcie ikony wykrzyknika znajdującej się przy każdym zamieszczanym liście użytkownika.

5. Użytkownicy łamiący regulamin i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z możliwością moderacji, usunięcia postów, zamknięcia wątków; w ostateczności zablokowaniem dostępu do forum z blokadą numeru IP komputera włącznie.

6. Użytkownik z 3 ostrzeżeniami lub zbanowany traci jakiekolwiek prawa na forum

7. Jeden użytkownik może zarejestrować tylko jedno konto co oznacza, że powinien mieć jeden nick. Administrator forum może w związku z tym usunąć inne konta należące do tej samej osoby. Pisanie obraźliwych lub prowokacyjnych postów z innego konta może skutkować zablokowaniem wszystkich kont, a także ostrzeżeniem umieszczonym przy wszystkich nickach użytkownika. Zakazane jest również udostępnianie innym osobom swojego konta na Forum. Takie praktyki będą karane ostrzeżeniami i/lub zablokowaniem dostępu do forum (BAN).

8. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji użytkownika mogą być modyfikowane, zmieniane przez administratora forum, w ostateczności blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści lub będą naruszać integralność lub układ strony forum.

9. Nie powinno umieszczać się w swoich postach dużych obrazków lub długich linków, powodujących "rozjeżdżanie" się strony forum; to bardzo utrudnia czytanie wiadomości w danym temacie.

10. Z opcji "cytuj" (ikona w poście, który chcesz zacytować) należy korzystać racjonalnie tzn. skracać długie posty tak, aby zostawić tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się nasza odpowiedź.

11. Administrator/moderator zastrzega sobie prawo usuwania/moderowania tematów i postów niezgodnych z regulaminem forum bez podania przyczyn.

12. Administrator zastrzega sobie także prawo do dokonywania zmian w niniejszym regulaminie – nie ma on bowiem charakteru ostatecznego i w miarę potrzeb jego treść będzie zmieniana lub uzupełniana.

13. Zmiany w regulaminie będą obowiązywać zawsze od momentu ich publikacji na stronach forum; dlatego ważnym jest, by każdy użytkownik forum systematycznie sprawdzał czy pojawiły się nowe topiki administracyjne. O poważniejszych zmianach użytkownicy będą zawsze informowani za pomocą metod dostępnych administracji (posty, PW, maile).

14. Nie należy krytykować i podważać autorytetu administratorów/moderatorów w kwestiach regulaminowych; zasady zostały ustalone po to, by na forum panował porządek a osoby dyskutujące miały komfort w wyrażaniu własnych myśli.

15. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów przez określony administracyjnie czas, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego. Użytkownik może poprosić o zmoderowanie treści postu lub jego usunięcie, jednak ostateczna decyzja należy do administracji Forum

16. Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim - akceptujesz powyższe warunki.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ I PRAWA AUTORSKIE

Wszystkie wypowiedzi prezentowane na forum są opiniami ich autorów za które odpowiedzialność ponoszą oni sami. Administratorzy, moderatorzy i webmasterzy Forum nie odpowiadają w żaden sposób za treść prezentowanych na forum opinii i wypowiedzi.

Wypowiedzi prezentowane na forum są własnością intelektualną autorów i objęte są prawem autorskim. Wykorzystywanie całości wypowiedzi lub ich fragmentów możliwe jest tylko i wyłącznie za zgodą autora z podaniem źródła (http://forum.wsh.wroc.edu.pl/ )


Administratorzy, moderatorzy i webmasterzy Forum nie biorą żadnej odpowiedzialności za łamanie przez użytkowników forum praw autorskich osób trzecich*


*W razie stwierdzenia łamania praw autorskich proszę kontaktować się bezpośrednio z użytkownikiem dopuszczającym się tego czynu z jednoczesnym poinformowaniem o tym fakcie administratorów Forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum WSH Strona Główna -> Regulamin forum WSH Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group